BLOG

Categories: Vesti iz auto industrije
sony vision s01, sony vision s02

Sony predstavlja svoju viziju budućnosti električne mobilnosti kroz svoje koncepte Vision-S 01 i Vision-S 02.

Kada je pre dve godine Sony izazvao senzaciju na automobilskom tržištu predstavljanjem svog prototipa Vision-S01. Bio je to veliki bum u javnosti. Tada je pokazao svoju viziju električne mobilnosti kroz spektakularnu limuzinu koja je bila moćna (400 kV, ili 544 ks), povezana (kompatibilna sa 5G) i polu- autonoman (zahvaljujući višestrukim senzorima). Unutrašnjost Sony automobila imala je ogroman ekran osetljiv na dodir. Ekran je služio kao kontrolna tabla. Od tada, Sony nije prestao da testira ovaj automobil na putevima, kako bi usavršio bezbednost u vozilu i otklonio sve nedostatke.

SONY VISION S02

Ove godine, Sony je napravio iskorak otkrivanjem novog koncepta, Vision-S 02. To je  SUV-a sa sedam sedišta koji se oslanja na istu formulu kao i njegov prethodnik. Opremljen brojnim LiDAR (laserskim skeniranjem) senzorima. Unutrašnji sistem automobila je sposoban da analizira svoje neposredno okruženje u realnom vremenu i nudi mogućnosti autonomne vožnje u određenim situacijama. Sony takođe najavljuje da ovo vozilo može primati udaljena ažuriranja preko svojih softwera kako bi poboljšalo bezbednost.

Sony koristi svoju stručnost kao specijalista za zabavu, nudeći trodimenzionalno zvučno polje zahvaljujući zvučnicima ugrađenim u sedišta, pružajući zaista impresivna muzička iskustva. Proizvođač čak navodi da je možda moguće igrati PlayStation igre u samom vozilu. Na različitim ekranima dostupnim putnicima, putem daljinske veze sa kućnom konzolom.

Sony je najavio planove za pokretanje posebnog odeljenja u svojoj kompaniji pod nazivom „Soni mobilnost” u proleće 2022. kako bi pripremio svoj ulazak na tržište električnih vozila. Japanski brend bi tako mogao da dovede Apple na tu poziciju i postane prvi proizvođač koji je istorijski fokusiran na potrošačku tehnologiju i koji se širi u automobilski svet. Što se tiče pozicioniranja (sa svojom limuzinom i SUV-om), tehnologije i ugrađenih displeja, Soni je takođe spreman da preuzme Teslu. Ostaje da se vidi da li će firma imati isti nivo uspeha.

106

Categories: Audi, Volkswagen

Audi i Formula 1 su nikad bliži. Audi je objavio da je  „blizu cilja“ u svojim razmatranjima o ulasku u Formulu 1 u pismu napisanom upravnom telu ovog sporta, FIA. Kaže se da Audi ili njegova matična firma Porše pripremaju veliku najavu u motosportu u narednim mesecima.

formula 1 audi

AUDI F1

Nakon mnogo godina glasina, Audi ili Porše bi mogli da se spremaju da objave ulazak u (F1)Formulu 1 – vrhunac motosporta na globalnom nivou. Volksvagen grupa procenjuje prijave za Audi i Porše od 2026. godine, kada su planirane velike promene pravila kako bi se uveli novi, ekološki svesniji pogonski agregati i značajno smanjili troškovi takmičenja. Kao rezultat toga, uključen je u diskusije o novim tehničkim propisima, uključujući obnovljeni fokus na korišćenje održivih goriva i više električne pomoći.

U pismu upućenom odlazećem predsedniku FIA Žan Tod, izvršni direktor Audija Markus Duesman i Oliver Hofman, šef tehničkog razvoja, napisali su: „Nedavno smo videli da je dostignuta još jedna prekretnica – prvi nacrt tehničkih, sportskih i finansijskih propisa. Verujemo da sadrži zadovoljavajuća rešenja za sve ciljeve“, navodi se u pismu”. „Radujemo se saradnji sa [FIA] kako bismo završili ovaj važan proces i potvrdili naš ulazak u Formulu 1 početkom sledeće godine. Audi je tako najavio da je F1 blizu.

U pismu se dalje ističe da svaku odluku o ulasku u sport i dalje mora odobriti nadzorni odbor Volksvagen grupe, ali dodaje: „Radujemo se što ćemo raditi sa vama i vašim timom, da završimo ovaj važan proces i potvrdimo naše Ulazak u Formulu 1 početkom sledeće godine.”

AUDI AUTO DELOVI U NAŠOJ PONUDI

Nema vesti o tome da li bi i Porše mogao da se takmiči, ili da li će Volksvagen grupa umesto toga odlučiti da uđe samo u Audi, u onome što bi se naplaćivalo kao okršaj sa najvećim rivalom Mercedesom. Nejasno je i da li će Volksvagen grupa kupiti postojeći tim ili će napraviti sopstveni automobil i tim od nule. Međutim, iako je Meklaren priznao pregovore sa Audijem u „ranoj fazi“, rekao je da su i drugi potencijalni partneri u razgovorima sa njim, sa ciljem ulaganja ili u trkački tim ili u celu grupu kompanija.

Alternativno, brendovi Audi ili Porše bi mogli da se pridruže F1-Formuli 1 kao dobavljač motora, verovatno preko Meklarena (kako se ranije pričalo) ili Red Bula (koji verovatno traži sponzora za svoj postojeći program motora, nakon odlaska Honde ove godine). Argumenti za ovakvo razmišljanja je Porscheovo nedavno interesovanje za sintetička goriva i motore sa unutrašnjim sagorevanjem koji se trenutno koriste u bolidima Formule 1. Dok je Porše upravljao fabričkim timom Formule 1 između 1957. i 1962. – a kasnije je proizvodio motore za Meklaren – Audi se nije takmičio u F1 u posleratnoj eri. Međutim, Audi ima dugu istoriju u trkama izdržljivosti, a njegov prethodnik Auto Union je bio dominantan u predratnim trkama za Veliku nagradu.

Poručite delove za Vaš Audi u našoj online prodavnici. Trenutni popust na Audi delove iznosi 38%. Pozovite još danas i ostvarite popuste.

158

Categories: Nekategorizovano
zf fabrika, fabrika zf auto delova

ZF fabrika pokušava da saradnjom sa Microsoftom Cloudom ubrza digitalnu transformaciju svojih proizvoda i pomogne vozačima.

ZF ulaže milijarde evra u digitalizaciju u narednim godinama. Planovi i procesi kojima ZF fabrika teži da ubrzaju ovom saradnjom su:

  • Dodata vrednost za autonomnu vožnju, povezanost vozila i upravljanje globalnim lancem snabdevanja
  • Infrastruktura zasnovana na Cloudu i saradnja za poboljšanje brzine i efikasnosti u svim poslovnim operacijama
  • Uvođenje platforme za digitalnu proizvodnju u sve ZF fabrike

Da bi ubrzao svoju digitalnu transformaciju, ZF auto delovi narednih godina planira da investira u nove tehnologije a kao najbitnijeg partnera na tom pustu vide kompaniju Microsoft sa svojim Cloudom. Plan je da kompanija za tehnologiju mobilnosti kreira holističku platformu za podatke i integraciju, ZF Cloud, za digitalizaciju svih ZF-ovih industrijskih i operativnih proizvodnih i poslovnih procesa na Microsoft Azure cloud platformi. Veći kapaciteti će obraditi ogromnu količinu podataka koju generišu vozila koja koriste ZF tehnologije kako bi se dodatno optimizovala povezanost ZF komponenti i omogućile potpuno nove funkcionalnosti vozila, uključujući automatizovanu vožnju i autonomne šatlove. Korišćenjem sveobuhvatnog Microsoft-ovog skupa Clouda, veštačke inteligencije, i tehnologija podataka, ZF fabrika  postaje dobavljač usluga mobilnosti koji se nalazi u Cloudu, isporučujući čista, bezbedna, zgodna i pristupačna rešenja za mobilnost svojim klijentima. 

ZF FABRIKA NAŠOJ PONUDI

 koje pruža Microsoft Cloud  će zasigurno koristiti svim strateškim tehnološkim oblastima u kojima ZF posluje. „Novi ZF Cloud će omogućiti potpuno digitalizovan i integrisan proces planiranja prodaje i operacija duž našeg lanca snabdevanja od kraja do kraja“, kaže dr Rene Deist, glavni digitalni direktor (CDO) zadužen za razvoj digitalne transformacije u ZF-u. Objedinjena platforma podataka kombinuje specifične zahteve kupaca sa dugoročnim predviđanjem potražnje, što će omogućiti ZF-u da predvidi potrebe za unutrašnjim i eksternim kapacitetima na osnovu novih kretanja na tržištu. Pored toga, digitalno povezivanje ZF-ovog lanca snabdevanja sa ZF Cloud-om obezbediće besprekornu vidljivost lanca snabdevanja od kraja do kraja i praćenje kretanja materijala. Potpuna vidljivost omogućava brži odgovor na potencijalno izazovna kretanja na tržištu kako bi se minimizirali ili izbegli prekidi u lancu snabdevanja i obezbedile blagovremene isporuke kupaca.

Mogućnosti Microsoft Azure oblaka, podataka i mašinskog učenja pomažu ZF-u da optimizuje razmenu podataka između širokog spektra ZF komponenti povezanih sa oblakom i kreira nove proizvode ili poslovne modele koristeći veštačku inteligenciju (AI). Na primer, za automatizovanu i autonomnu vožnju, ZF Cloud omogućava neprekidan protok podataka između autonomnih ZF šatlova i njihovog okruženja. ZF predviđa višestruke slučajeve upotrebe koji dodaju vrednost ZF kupcima i ljudima koji komuniciraju sa ZF šatlovima. Zamislite mobilne aplikacije za šatl usluge, koristeći lokacije uživo za ažuriranja o dostupnosti šatla, kapacitetu i procenjenom vremenu dolaska uz planiranje ruta u realnom vremenu da biste izbegli zagušenja i uštedeli vreme i energiju. Integrisanje podataka od infrastrukturnih partnera i provajdera usluga pametnih gradova može pomoći da autonomni šatlovi budu dostupni većem broju ljudi i da se odgovori na potrebe transporta poslednje milje.

ZF fabrika u saradnji sa MIcrosoftom

Pored toga, ZF održava širok portfolio ponuda kako bi pomogao gradovima i regionima da mere, smanje i izveštavaju o emisiji ugljenika i da omogući energetski efikasan transport u oblastima automatizovanih autobuskih flota, flota snežnih plugova ili praćenja stanja puteva i železnica. Nadovezujući se na Azure cloud i usluge veštačke inteligencije, ZF pruža rešenja organizacijama u javnom sektoru za smanjenje operativnih troškova uz istovremeno poboljšanje bezbednosti i zadovoljstva korisnika novim digitalnim tehnologijama sa dodatom vrednošću.

Platforme za digitalne proizvode i razvoj u okviru ZF-ovih aktivnosti istraživanja i razvoja mogu biti usmerene ka neometanom prenosu podataka kroz ZF Cloud. U saradnji sa Microsoftom, ZF koristi Azure usluge u oblaku i alate za programere, kao i Microsoftovo iskustvo u agilnom razvoju softvera. Microsoft-ovi razvojni i operativni (DevOps) alati omogućavaju ZF-u da dodatno unapredi svoju multidisciplinarnu saradnju u oblasti automatizacije, testiranja, nadgledanja i kontinuirane isporuke koristeći agilne metode.

Pored toga, Azure pomaže u obradi podataka iz globalno operativnih flota za simulacije povezane sa senzorom nivoa visine u šasiji. Ovo novo ZF rešenje može kontinuirano da šalje podatke o stanju na putu u oblak i koristi napredni algoritam koji pomaže u zaštiti vozača i drugih učesnika u saobraćaju od opasnosti.

ZF AUTO DELOVI U NAŠOJ PONUDI

„Standardizovana platforma podataka takođe može biti dragoceno oruđe u olakšavanju održavanja ZF menjača vetroturbina“, naglašava dr Jirgen Šturm, ZF-ov direktor za informacije (CIO). „Omogućava postepenu integraciju i transformaciju svih internih sistema u cilju implementacije doslednih poslovnih procesa širom sveta. ZF komponente šalju podatke u oblak, generišući automatizovana obaveštenja kada dođe do sledećeg intervala održavanja. U operacijama nova platforma može pomoći u povećanju transparentnosti performansi i rezultata proizvodnje u rasponu od pojedinačnih mašina do cele fabrike. 

Takođe može bolje mapirati sledljivost proizvodnih procesa, kao i analizu i predviđanje proizvodnje ili kvaliteta. ZF crpi iz dragocenog iskustva zasnovanog na tekućim naporima saradnje sa Microsoftom i PvC Nemačka. Tri kompanije transformišu procese i tokove rada koristeći Microsoft Azure infrastrukturu, podatke i usluge Interneta stvari (IoT) da bi izgradile ZF-ovu platformu za digitalnu proizvodnju (DMP), čineći proizvodnju fleksibilnijom i efikasnijom. Projekat omogućava ZF-u da smanji troškove konverzije, poboljša zalihe, performanse i kvalitet. Nakon uspešnog završetka DMP pilot projekta u svojoj fabrici u Diepholcu u severnoj Nemačkoj, ZF planira da implementira platformu u svih oko 200 ZF proizvodnih pogona širom sveta.

PORUČITE ZF AUTO DELOVE ONLINE !!!

ZF-ova nova strategija u oblaku uključuje kulturnu transformaciju unutar kompanije. ZF će pokrenuti sveobuhvatnu inicijativu za obuku zaposlenih za kontinuirano učenje. Cilj je da se pomogne svim ZF timovima da otključaju nove mogućnosti platforme podataka i prošire veštine koje im omogućavaju da ubrzaju razvoj proizvoda i učine proizvodne i administrativne procese još efikasnijim i produktivnijim. Pored toga, zaposleni u ZF-u se osnažuju kroz inicijativu za digitalno hibridno radno mesto i veštine. ZF je opremio oko 110.000 kancelarijskih radnika sa Microsoft 365 i Microsoft timovima kako bi modernizovao poslovanje, ostao na čelu industrije mobilnosti i ubrzao inovacije usmerene na klijente. Kao odgovor na pandemiju COVID-19, zaposleni u ZF-u su koristili Microsoft alatke povezane sa oblakom, uključujući timove, da rade produktivno i bezbedno od kuće ili, kada je potrebno, iz ZF radnih okruženja vezanih za proizvodnju.

Microsoft timovi su omogućili zaposlenima koji rade sa različitih lokacija da otpremaju podatke u realnom vremenu i sarađuju brže i efikasnije. Štaviše, ZF je omogućio zaposlenima da iskoriste prednosti Microsoft Dataverse for Teams, zajedno sa razvojnim alatima sa niskim kodom u Microsoft Pover Platformu, za objavljivanje novih aplikacija koje automatizuju procese i analiziraju podatke unutar Teams-a. Citizen programeri su koristili Teams i Microsoft Pover Platform za brzo rešavanje poslovnih problema, štedeći vreme i smanjujući troškove.

112

Categories: Opel, Vesti iz auto industrije
fabrika opel, opel srbija

Opel fabrika zaustavlja proizvodnju usred tekuće globalne nestašice čipova. Opelova fabrika u Nemačko koja proizvodi do 130.000 automobila godišnje i zapošljava skoro 2.000 ljuradnika u Ajzenahu poslednja je žrtva tekuće nestašice poluprovodnika koja usporava automobilsku industriju u svim zemljama.

Opel je najavio da će operacije u njegovoj fabrici u Ajzenahu u Nemačkoj biti zaustavljene do „početka 2022. godine“ jer globalna nestašica mikročipova usporava proizvodnju, rekao je portparol proizvođača automobila. 

Opel je trenutno u svojoj fabrici obustavio izgradnju njihovog modela terenca Grandland: Zaposlenima je rečeno da će biti prebačeni na posao sa skraćenim radnim vremenom.

Sve to se dešava nakon saznanja da Opel fabrika želi da nastavi proizvodnju tog modela u Francuskoj. Radnici sumnjaju u namere Opel pogotova nakon preuzimanja od stane Stellantisa.

OPEL AUTO DELOVI NA NAŠEM LAGERU

„Veoma je zabrinjavajuće kada Opelova fabrika miruje mesecima i kada znate da će se proizvodnja nastaviti negde drugde. To nam se čini kao izdaja“, rekao je zaposleni u Opelu Rajnhard Šefer.

Nemačka vlada i ministar ekonomije Tiringije Volfgang Tifensee nadaju se da će opel fabrika nastaviti sa proizvodnjom ovog terenca i da će zaposleni ostati na svojim radnim mestima.

NESTAŠICA MIKROČIPOVA

Nedostatak na tržištu poluprovodničkih čipova i drugih sirovina nastavlja da pogađa nemačke proizvođače, jer uska grla ostavljaju kompanije koje se bore da ispune porudžbine iz globalne ekonomije koja se oporavlja. Sve je više neisporučenih automobila iz fabrika dok tržište zahteva mnogo više.

OPEL DELOVI NA NAŠEM LAGERU

„Problemi sa nabavkom sirovina i repromaterijala usporavaju nemačku privredu,“ saopštio je u petak institut iz Minhena. „Industrija doživljava recesiju uskog grla“.

U skoro svim oblastima dolazi do nestašice nakon zdravstvene krize jer dosta repromaterijala dolazi iz KIne. Iz nemačke Vlade apeluju na sve proizvođeče da pronađu alternativna rešenja da cela ekonomija ne bi trpela značajne posledice.

Globalna nestašica poluprovodnika izazvala je pustoš u automobilskoj industriji tokom proteklih devet meseci, usporavajući proizvodnju i gurajući proizvođače da odustanu od pristupačnih modela u korist vozila sa većim profitom.

152