BLOG

Categories: Audi, Vesti iz auto industrije
Audi A4 1, delovi a4, delovi audi a4, delovi za audi A4
Audi A4 1, delovi a4, delovi audi a4, delovi za audi A4
Audi A4 1, delovi a4, delovi audi a4, delovi za audi A4

Predstavljanje Audi A4

Audi A4 je napravljen u pet generacija i baziran je na Folksvagen Grupa B platformi. Prva generacija A4 je nasledila Audi 80. Proizvođači automobila predstavljaju A4 kao nastavak Audi 80 loze. Sa prvom A4 serijom označenom kao B5 serija, zatim B6, B7, B8 i B9. Verzije A4 modela B8 i B9 izgrađene su na Folksvagen Grupa MLB platformi. Ona je zajednička za mnoge druge Audi modele i potencijalno za jedan Porše model u okviru VW Volksvagen grupe.

AUDI A4 model B5 (1996-2001)

Prva generacija Audi A4 bio je odgovor na nezdravu reputaciju brenda i starenje linije proizvoda. A4 je predstavljao redizajn čistog lista kompaktne premium limuzine marke sa prethodnog Audija 80. Zasnovan na platformi Volksvagen B5. Prva generacija Audi A4 standardno je nosila 1,8-litarski turbopunjač sa četvorocilindričnim motorom. Pogon na prednjim točkovima, sa 2,8-litarskim V-6 i Audijevim Kuattro sistemom na sve točkove kao opcionalne nadogradnje. Ručni menjač sa pet brzina je takođe bio standardan. Auto delovi audi. Takođe je bio dostupan i ručno menjajući Tiptronic, zasnovan na Porsche tehnologiji.

AUTO DELOVI AUDI A4 U NAŠOJ PONUDI

Osveženje iz 1999. donelo je male kozmetičke promene, zajedno sa novim 2,8-litarskim V-6 sa 30 ventila i većom snagom osnovnog motora od 1,8 T. Delovi Audi. Model S4 performansi prodat je sa verzijom 2,8-litarskog V-6 sa 30 ventila. Napravljen je sa dvostrukim turbopunjačem snage 250 ks. Opremljen pogonom na sva četiri točka Kuattro i ručnim menjačem sa šest brzina. Auto delovi Audi. Pored sedan karoserije, na raspolaganju je bio i karavan (nazvan Avant). Ova prva generacija A4 prodata je u SAD tokom 2001. godine i prodata je vrlo uspešno, u osnovi radeći na ponovnom uspostavljanju marke Audi u Severnoj Americi.

AUDI A4 model B6 (2002-2004)

Audi A4 druge generacije stigao je na američke obale za model 2002, na novoj laganijoj, tvrđoj i većoj platformi B6. Auto delovi Audi. Ručni menjač nastavljen je standardno na većini modela, dok je prethodni Tiptronic automatski zamenjen CVT menjačem. Dostupni su limuzina, karavan i kabriolet sa dvoja vrata (kabriolet, u Audi-u), plus prednji ili Kuattro pogon na sva četiri točka. Osnovni motor je ostao 1,8-litarski turbo-četvero, ali 2,8-litarski V-6 zamenjen je 3,0-litarskim agregatom sa 220 konjskih snaga. S4 sportska limuzina dobila je novi 4,2-litarski V-8 motor od 339 konjskih snaga od 2003. godine.

A4 model B7 (2005-2008)

Iako je treća generacija dobila ime B7, ovu verziju smatrajte više opsežnim osvežavanjem nego potpuno novim modelom. Konačno, 1,8-litarski turbo-četvorka ustupio je mesto potpuno novom 2,0-litarskom četvorocilindrašu sa turbopunjačem od 200 konjskih snaga sa direktnim ubrizgavanjem goriva i glavom sa četiri ventila koja je zamenila prethodnih pet ventila. Delovi za Audi. Šest stepeni priručnika bili su standardni, zamenjujući staru petostepenu brzinu, a 3.0-litarski V-6 zamenjen je verzijom od 3.2 litra, takođe po prvi put sa direktnim ubrizgavanjem. Onima koji se odluče za samopromenljivi menjač sa novim V-6 motorom, ponuđen je novi konvencionalni šestostepeni Tiptronic automatik, dok je CVT bio na ledu u 2,0-litarskim modelima. Potankosti poput Bluetooth kompatibilnosti i navigacionog displeja u boji ponuđeni su prvi put u ovoj seriji, dok je S5 nastavio sa svojim 4,2-litarskim V-8 i Kuattro pogonom na sva četiri točka.

A4 model B8 (2009-2016)

Još jedan potpuno novi A4 konačno je stigao za 2009. godinu u SAD (godinu dana kasnije od evropskog tržišta). Opet je Audijeva limuzina za hleb i puter porasla u veličini novom Audi Modular Longitudinal Platform podeljenom sa modelom A5. Pet inča duži, dva inča širi i vozeći se na šest inča dužem međuosovinskom razmaku.  Novi A4 bio je prilično veći od svojih konkurenata BMV-a serije 3 i Mercedes-Benz C-klase. Verzije limuzine, karavana i kabrioleta ostale su na listi za narudžbine. Na lansiranju je novi 3.2-litarski V-6 sa 265 konjskih snaga bio jedini dostupan motor. Auto delovi Audi. Uskoro bi usledio ažurirani 2,0-litarski turbo-četvero sa novom tehnologijom „valvelift“. Povećavajući snagu na 211 konjskih snaga i, što je najvažnije, povećavajući obrtni momenat na 258 lb-ft. 

auto delovi beograd, auto delovi audi, delovi za a3,delovi za a4

Do sada su Audijevi sadržaji u automobilu i info-zabava postizali svoj korak opcionim Audi Drive Select-om koji sadrži različita podešavanja pogona i ogibljenja i Audijev MMI interfejs prikaza. Dok je šestostepeni ručni menjač nastavio da radi, kao i CVT menjač kod modela sa prednjim pogonom, verzije Kuattro su 2011. dobile novi osmostepeni automatski menjač. Osvežavanje srednjeg ciklusa 2013. donelo je agresivniju kozmetiku u skladu sa promenama za A5, dok je prvi put predstavljen sistem za električno servo upravljanje. Do tada je S4 zamenjen svojim 4,2-litarskim V-8 sa nadopunjenim 3,0-litarskim V-6 snage 333 konjske snage, opremljenim opcionim sedmostepenim S-tronic automatskim menjačem sa dvostrukom spojkom.

A4 model B9 (2017-

2017. godine velika vest iz Audija bila je njegova nova B9 verzija A4. Audi je tvrdio da je 90 procenata novog A4 zaista novo sa aluminijumskim kočnicama i ovjesima i prednjim i zadnjim dizajnom sa pet karika. U SAD-u je B9 A4 lansiran sa novom verzijom svog četvorocilindričnog TFSI turbopunjača i TDI četvorocilindričnog TDI sa 188 konjskih snaga. Sedmostepeni menjač sa dvostrukom spojkom S-tronic sada je standardan, i dok je automobil postupno veći od svog prethodnika, masa je manja za oko 100 kilograma zahvaljujući laganim materijalima. MMI infotainment je još uvek ovde, ali je ažuriran novom „Virtual Cockpit“ arhitekturom. Želite verziju vagona? Standardni Avant više nije dostupan za američko tržište (kao ni kabriolet), ali Audi A4 Allroad je lansiran za 2018. godinu sa povišenom telesnom visinom i Kuattro pogonom na sve točkove. Takođe u 2018. godini, novi S4 je stigao sa 3.0-litarskim V-6 sa 349 konjskih snaga i zamenio prethodni kompresor. Na nesreću, automatski menjač sa osam brzina je sada podrazumevani prenos kod S4, a nije dostupna ručna opcija. Model 2020. godine doneo je osveženje u liniji A4 sa tipičnim kozmetičkim promenama, ali istim osnovnim pogonskim sistemima.

Posetite našu prodavnicu auto delova za Audi program

244

Categories: Mercedes, Vesti iz auto industrije
mercedes auto delovi, auto delovi mercedes, delovi za mercedes cena

Kako (i zašto) Mercedes transformiše svoju S-klasu i GLS u Maiybach?

Predstojeći Mercedes-Benz S-klase od 100.000 dolara za 2021. godinu, kao i svi automobili S-klase, na ivici je sigurnosti, tehnologije i sibaritizma. Ima isto toliko akronimskih protokola računarske pomoći kao i Ministarstvo odbrane. Mercedes Maybach. Ima digitalnog ugrađenog ličnog asistenta čije se mešanje snishodljivo nadmeće sa HAL9000 iz 2001. godine. I ima više kože nego što bi realno bilo gde trebalo potražiti. Pa kako Benz zamišlja da ovo vozilo učini još raskošnijim za njihov predstojeći Mercedes-Maybach S-klase 2021?

mercedes auto delovi, auto delovi mercedes, delovi za mercedes cena

Mislim da smo dodali puno otmenog sadržaja da bismo kreirali ove verzije Maybach i još više izgradili tu marku “, kaže glavni direktor dizajna Gorden Vagener.

Fanci je relativan pojam. „S-klasa je očigledno naš vodeći model“, kaže Giovanni Domenech, Mercedesov menadžer proizvoda za S-Maibach. „Ali Maybach, u pogledu luksuza, ima neke ključne razlike.“

Među najistaknutije među njima spadaju međuosovinsko rastojanje od sedam inča, a sve je dodeljeno zadnjem odeljku. To je učinjeno, prema Vageneru, da bi marka mogla „tu da postavi ova prvoklasna sedišta, zavaljena gotovo poput kreveta, tako da ćete dobiti onu udobnost na koju ste navikli iz prve klase u avionima i čamcima i gde god ovi ljudi su obično “.

DELOVI ZA MERCEDES NA NAŠEM LAGERU…

Slojevi sjajnog hromiranog nakita obrubljuju rešetku, kapuljaču, prozorske otvore i zadnji deo. Presvlaka od kože od nappe leptira unutrašnjost krova. Zadnja vrata su isključena, zadnji pojasevi se isključuju na robotskoj ruci. Papučice gasa i kočnice su brendirane marke Mercedes-Maibach. Postoji ekskluzivni miris za sistem za raspršivanje parfema Air Balance u automobilu.

Kooperacija Mercedes-Maybach

A tu je i boja. „Ne zaboravimo na dvobojne boje koje nudimo samo za Maibach“, kaže Vagener. Auto delovi Beograd. Ova opcija započela je kao povratak na slavu pločice sa imenom pre Drugog svetskog rata neuspelim prvim ponovnim lansiranjem imena Maybach i Maibach 57-ih i Maybach-a 62-ih sredinom 2000-ih.

Od tada je postao potpis brenda, a Benz udvostručuje dvostruke boje za najnoviji S-Maibach, nudeći 10 različitih opcija. Ove nijanse pružaju malo vizuelne ekstravagantnosti koja bi trebalo da ostane samo sa ove strane nepristojnosti. „Bogatstvo je dobro, ali želimo da bogatstvo uvek ostane ukusno“, kaže Vagener. „Mislim da nas to razdvaja od ostatka čopora, bez pominjanja bilo kakvih imena.

AUTO DELOVI ZA MERCEDES NAJBOLJE CENE…

Kada je Mercedes odabrao da izvede postupak mabaizacije na jednom od svojih sportskih terenskih vozila – takozvanoj S klasi SUV-ova, GLS – oni su čvrsto držali mnoge elemente u ovom receptu. Dodali smo obilne količine hroma, kože, drveta i dvobojne boje. Ali dok su uklonili treći red sedišta kamiona kako bi se drugi red mogao pomeriti pet centimetara unazad, uključujući ista prvoklasna sedišta koja se nalaze u limuzinama Mercedes-Maibach, nisu uneli značajnije promene u spoljašnjost.

Mercedes-Maybach

„Pa, GLS je jednostavno dovoljno velik“, kaže Vagener. „Pomerili smo sedišta unazad, ali jednostavno, naravno, ima dovoljno prostora.“

Veliki deo fokusa na površni glam i glitz zasnovan je na tržištima na kojima Benzovi planeri proizvoda predviđaju da će se ovakva vozila najbolje prodavati. „U globalnoj perspektivi, kinesko tržište je tržište Mayach broj jedan“, kaže Domenech. Shine prodaje

Više zabrinjavaju nestašice savremenog tržišta automobila. S obzirom na kontinuirani let potrošača od tradicionalnih limuzina i ka SUV-ovima, pitali smo se da li bi postojanje GLS-Maybach kanibalizovalo prodaju iz S-Maybacha? „Očekujemo da će postojati razlika u potražnji, a ne zamena“, kaže Paul Harmon, Bencov menadžer proizvoda za GLS-Maibach. „Prema tome, SUV doživljavamo kao dodatnu ponudu za portfolio, pogotovo što naši kupci obično imaju više od jednog vozila u svom domaćinstvu.“

I dovoljno novca da imate portfolio...

Možda je u pravu. Prema Mercedesu, kupci Maybacha su lojalni marki, pri čemu se više od tri četvrtine pomerilo sa postojećeg Bencovog proizvoda. Auto delovi Beograd. Oni žele najbolje i spremni su da plate za takvu percepciju. „Sve u svemu, radi se o celokupnom iskustvu koje nudimo za brend Maybach“, kaže Vagener. Tako ćete dobiti logotip delovi Mercedes-Maibach u C-stubu koji osvetljava noću, kao i dostupan frižider sa šampanjcem, sa sviračima za šampanjac sa markom Maybach.

Alekander Edvards, čija kompanija za automobilska istraživanja i konsultantske kompanije Strategic Vision sprovodi godišnje istraživanje stotina hiljada novih kupaca automobila, odražava ovu osećaj.

„Ne postoji nijedan vlasnik kompanije Maybach koji kaže:„ Postoji mnogo različitih brendova koje bih kupio “, kaže Edvards. Ne ukrštaju se. Veza koju žele sa svojim vozilom zaista je veza sa onim kako žele da ih se vidi ili kako vide sebe. „Mislim da bi citat ovde mogao da glasi„ Da budem istina sama sebi “, kaže Edvards.

215