Volvo XC60 plug-in hibridni kompaktni SUV orijentisan na performanse pojačava svoju podeljenu ličnost većom baterijom i jačim električnim motorom.
Za švedski brend Volvo, formula za brzinu i efikasnost u njegovom najprodavanijem kompaktnom SUV-u Volvo XC60. Kao i nekoliko drugih modela, uključuje plug-in hibridni pogon. Uprkos hibridnom pogonu sa kombinovanom snagom od 455 konjskih snaga i 523 funte-stope obrtnog momenta. To je 40 konja i 29 funti-stopa više od modela T8 Polestar kojima nedostaje oznaka proširenog dometa. Nove verzije Volvo XC60 proširenog dometa. One koje zamenjuju verzije bez proširenog dometa od sredine 2022. godine, odbacuju kompresor i unapređuju zadnji motor od 143 KS koji nadoknađuje nedostajuću pomoć ventilatora pri niskim obrtajima. Nenametljiv osmostepeni automatski menjač sa drugim motorom od 46 KS je standardna oprema.
VOLVO XC60 DELOVI NA NAŠEM LAGERU
Novi model VOlvo XC60 takođe je poboljšan povećanjem kapaciteta baterije plug-in KSC60 sa 9,1 na 14,9 kVh. Sa ovakvim povećanjem performansi baterije produžava se domet ovog četvorotočkaša. Nažalost, Volvo nije nadogradio neimpresivni ugrađeni punjač ovog dodatka. Sa maksimalnom brzinom punjenja od 3,7 kV, može potrajati između pet i osam sati da se napuni veća baterija. Naravno u zavisnosti od jačine struje Nivoa 2 stanice za punjenje.
VOLVO XC60 T8 Polestar
Njegovo ubrzanje od 4,2 sekunde do 100 km/h je 0,6 sekundi brže nego ranije. To se i zaista oseti prilikom vožnje ovog modela. Volvo XC60 delovi u našem asortimanu. Osim neinspirativnih zvukova koje proizvodi gasni motor — koji dostižu 74 decibela u kabini . Takođe registruju tihih 67 decibela pri 70 mph — prelazak na električnu energiju je neprimetan. Doživljavanje punog VOLVO XC60 zahteva nekoliko dosadnih udaraca u novi centralni ekran osetljiv na dodir baziran na Android-u da biste aktivirali Polestar režim vožnje. On je ekskluzivan za model, ali postavka optimizuje sve sisteme vozila za maksimalne performanse. Volvo XC60. Nedostatak dolazi zbog toga što je njegov motor uglavnom ista jezgra koja se nalazi u svakom drugom Volvo modelu. Samo što ovoj vrhunskoj Polestar izvedbi oduzima neke od mehaničkih diferencijacija koje želimo u SUV-u sa hot-rodom.
Najmanje ogromne zlatno obojene kočione čeljusti i zlatne kapice stabljika ventila će upozoriti službenike da Polestar Engineered nije običan VOLVO XC60. Volvo XC 60 delovi na našem lageru. Dodatni dokaz je hardver specifičan za model koji ga čini drugačijim u skretanju, vožnji i zaustavljanju od njegovih braće i sestara. Set ručno podesivih Ohlins amortizera ostaje vizit karta Polestar-a, iako se trudimo da zamislimo da će se mnogi vlasnici potruditi da povuku haubu ili posegnu u prostor za zadnji točak (sa podignutim zadnjim krajem!) kako bi ih fino podesili. „Uradi sam“ amortizeri pomažu u upravljanju standardnim 21-inčnim točkovima od kovanog aluminijuma, sa 22-inčnim opcijom od 800 dolara. Letnje gume Pirelli P Zero PZ4 su standardne sa bilo kojom postavkom. Naš testni automobil je imao 21s i imao je 0,86 g prianjanja na kliznoj ploči, u poređenju sa 0,91 g za verziju 2020. koja je bila na 22s.
SVI AUTO DELOVI ZA VOLVO NA JEDNOM MESTU !!!