Groupe Renault je predstavio EZ-1 novo dvosededno vozilo za gradsku vožnju, dizajnirano pod nazivom EZ1-prototip, koje podseća na Tvizi i biće prva mašina ponuđena pod njegovom novom markom za mobilnost Mobilize.
Renault EZ-1. Cilj Mobilize poslovnog poduhvata je da pomogne voditi napore Groupe Renault-a da se probije u nove usluge povezane sa mobilnošću, energijom i podacima, za koje predviđa da će u narednim godinama postati sve profitabilnije. Auto delovi Renault. Fokusiraće se na razvoj oba hardvera – sa nizom namenskih vozila – softvera i usluga, poput punjenja automobila, pretplate i šema finansiranja.
RENAULT DELOVI- KOMPLETAN PROGRAM
Mobilize razvija četiri namenski napravljene mašine koje će se fokusirati na usluge podele vožnje i isporuke u poslednjoj milji. Prvi je prototip Renault EZ-1, koji „ilustruje ciljeve brenda Mobilize“ stavljajući „uslugu u središte dizajna vozila“.
RENAULT EZ-1
Dizajniran kao vozilo za gradsku mobilnost za zajedničku upotrebu, uzima nagoveštaje iz koncepata mobilnosti koje je prethodno prikazao Groupe Renault, ali je usavršeno za stvarnu upotrebu. Auto delovi Reno. Korisnici će moći da iznajme vremenski ili udaljenost na osnovu plaćanja po korišćenju.
Lagana mašina duga je 2,3 metra i napravljena je od 50% recikliranih materijala. pokriven punim staklenim vratima za pojačanu vidljivost i mogućnost produženja veka zamene baterija. Delovi reno. Renault takođe kaže da se 95% reno delova EZ-1 može reciklirati na kraju životnog veka vozila.
DELOVI ZA RENO AUTOMOBILE NA NAŠEM LAGERU
Renault EZ1 će se povezati sa pametnim telefonima kako bi omogućio pristup bez ključa i iznajmljivanje zasnovano na aplikacijama.
Pored Renault EZ-1, Mobilize će razviti sisteme za upravljanje baterijama, uključujući razvoj ekosistema pametnih rešenja za punjenje i skladištenje. Auto delovi renault. Oni su dizajnirani da pojačaju primenu EV. Oni uključuju propusnicu za naplatu za kupce radi lakšeg pronalaženja deonica i planove za jedinstveno rešenje za plaćanje širom Evrope.
Groupe Renault poslednjih godina proširuje svoje napore da se probije na tržišta razmene vozača i mobilnosti. Delovi za Renault (Reno). Već podržava zajedničke šeme električne mobilnosti u brojnim evropskim gradovima sa Renault Tvingom i Zoe EV, a predstojeća Dacia Spring EV takođe je dizajnirana tako da se može koristiti za šeme razmene vozača.