Kako (i zašto) Mercedes transformiše svoju S-klasu i GLS u Maiybach?
Predstojeći Mercedes-Benz S-klase od 100.000 dolara za 2021. godinu, kao i svi automobili S-klase, na ivici je sigurnosti, tehnologije i sibaritizma. Ima isto toliko akronimskih protokola računarske pomoći kao i Ministarstvo odbrane. Mercedes Maybach. Ima digitalnog ugrađenog ličnog asistenta čije se mešanje snishodljivo nadmeće sa HAL9000 iz 2001. godine. I ima više kože nego što bi realno bilo gde trebalo potražiti. Pa kako Benz zamišlja da ovo vozilo učini još raskošnijim za njihov predstojeći Mercedes-Maybach S-klase 2021?
Mislim da smo dodali puno otmenog sadržaja da bismo kreirali ove verzije Maybach i još više izgradili tu marku “, kaže glavni direktor dizajna Gorden Vagener.
Fanci je relativan pojam. „S-klasa je očigledno naš vodeći model“, kaže Giovanni Domenech, Mercedesov menadžer proizvoda za S-Maibach. „Ali Maybach, u pogledu luksuza, ima neke ključne razlike.“
Među najistaknutije među njima spadaju međuosovinsko rastojanje od sedam inča, a sve je dodeljeno zadnjem odeljku. To je učinjeno, prema Vageneru, da bi marka mogla „tu da postavi ova prvoklasna sedišta, zavaljena gotovo poput kreveta, tako da ćete dobiti onu udobnost na koju ste navikli iz prve klase u avionima i čamcima i gde god ovi ljudi su obično “.
DELOVI ZA MERCEDES NA NAŠEM LAGERU…
Slojevi sjajnog hromiranog nakita obrubljuju rešetku, kapuljaču, prozorske otvore i zadnji deo. Presvlaka od kože od nappe leptira unutrašnjost krova. Zadnja vrata su isključena, zadnji pojasevi se isključuju na robotskoj ruci. Papučice gasa i kočnice su brendirane marke Mercedes-Maibach. Postoji ekskluzivni miris za sistem za raspršivanje parfema Air Balance u automobilu.
Kooperacija Mercedes-Maybach
A tu je i boja. „Ne zaboravimo na dvobojne boje koje nudimo samo za Maibach“, kaže Vagener. Auto delovi Beograd. Ova opcija započela je kao povratak na slavu pločice sa imenom pre Drugog svetskog rata neuspelim prvim ponovnim lansiranjem imena Maybach i Maibach 57-ih i Maybach-a 62-ih sredinom 2000-ih.
Od tada je postao potpis brenda, a Benz udvostručuje dvostruke boje za najnoviji S-Maibach, nudeći 10 različitih opcija. Ove nijanse pružaju malo vizuelne ekstravagantnosti koja bi trebalo da ostane samo sa ove strane nepristojnosti. „Bogatstvo je dobro, ali želimo da bogatstvo uvek ostane ukusno“, kaže Vagener. „Mislim da nas to razdvaja od ostatka čopora, bez pominjanja bilo kakvih imena.
AUTO DELOVI ZA MERCEDES NAJBOLJE CENE…
Kada je Mercedes odabrao da izvede postupak mabaizacije na jednom od svojih sportskih terenskih vozila – takozvanoj S klasi SUV-ova, GLS – oni su čvrsto držali mnoge elemente u ovom receptu. Dodali smo obilne količine hroma, kože, drveta i dvobojne boje. Ali dok su uklonili treći red sedišta kamiona kako bi se drugi red mogao pomeriti pet centimetara unazad, uključujući ista prvoklasna sedišta koja se nalaze u limuzinama Mercedes-Maibach, nisu uneli značajnije promene u spoljašnjost.
Mercedes-Maybach
„Pa, GLS je jednostavno dovoljno velik“, kaže Vagener. „Pomerili smo sedišta unazad, ali jednostavno, naravno, ima dovoljno prostora.“
Veliki deo fokusa na površni glam i glitz zasnovan je na tržištima na kojima Benzovi planeri proizvoda predviđaju da će se ovakva vozila najbolje prodavati. „U globalnoj perspektivi, kinesko tržište je tržište Mayach broj jedan“, kaže Domenech. Shine prodaje
Više zabrinjavaju nestašice savremenog tržišta automobila. S obzirom na kontinuirani let potrošača od tradicionalnih limuzina i ka SUV-ovima, pitali smo se da li bi postojanje GLS-Maybach kanibalizovalo prodaju iz S-Maybacha? „Očekujemo da će postojati razlika u potražnji, a ne zamena“, kaže Paul Harmon, Bencov menadžer proizvoda za GLS-Maibach. „Prema tome, SUV doživljavamo kao dodatnu ponudu za portfolio, pogotovo što naši kupci obično imaju više od jednog vozila u svom domaćinstvu.“
I dovoljno novca da imate portfolio...
Možda je u pravu. Prema Mercedesu, kupci Maybacha su lojalni marki, pri čemu se više od tri četvrtine pomerilo sa postojećeg Bencovog proizvoda. Auto delovi Beograd. Oni žele najbolje i spremni su da plate za takvu percepciju. „Sve u svemu, radi se o celokupnom iskustvu koje nudimo za brend Maybach“, kaže Vagener. Tako ćete dobiti logotip delovi Mercedes-Maibach u C-stubu koji osvetljava noću, kao i dostupan frižider sa šampanjcem, sa sviračima za šampanjac sa markom Maybach.
Alekander Edvards, čija kompanija za automobilska istraživanja i konsultantske kompanije Strategic Vision sprovodi godišnje istraživanje stotina hiljada novih kupaca automobila, odražava ovu osećaj.
„Ne postoji nijedan vlasnik kompanije Maybach koji kaže:„ Postoji mnogo različitih brendova koje bih kupio “, kaže Edvards. Ne ukrštaju se. Veza koju žele sa svojim vozilom zaista je veza sa onim kako žele da ih se vidi ili kako vide sebe. „Mislim da bi citat ovde mogao da glasi„ Da budem istina sama sebi “, kaže Edvards.