Razlika između OEM i aftermaket delova za automobile
OEM i aftermaket delovi se razlikuju najpre po karakterikama i svojim performansama. Da bismo Vam olakšali izbor dajemo Vam par saveta pre kupovine. Priliko popravki
AUTO DELOVI PRODAJA BEOGRAD
Auto delovi za Renault (Reno) predstavljaju važan segment u našem poslovanju. Renaul (Reno) delovi se naleze u svim cenovnim kategorijama prilagođenih svačijem budžetu. Želimo da Vam ponudimo veliki izbor kako originalnih, tako i Reno delova renomiranih fabrika koje proizvode delove kvaliteta fabričke ugradnje.
U ponudi su auto delovi za Renault (Reno) Clio, Kangoo, Laguna, Master, Megane, Scenic, Safrane, Twingo, Trafic…
Kako pronaći odgovarajući deo ?
Pretraga odgovarajućih delova za Renault (Reno) modele automoile se vrši preko usko specijalizovanih Renault programa. Takvi programi omogućavaju tačne podatke o svim auto delovima za Reno i njihovim karakteristikama.
Kako poručiti delove za Renault (Reno)?
Jednostavno!
Ukoliko nemate odgovarajuće programe kojima možete pronaći tačan deo za Renault automobile možete pozvati naš Call centar. Tu možete dobiti informacije koji delovi za Reno odgovaraju na Vašem automobilu.
Dostupnost, brendovi i cene auto delova za Renault (Reno)?
Trudimo se da u svakom trenutku možemo odgovoriti na sve Vaše zahteve za odgovrajaćim delovima za Renault. Trenutno u našem asortimanu raspolažemo sa preko 12000 delova za Reno.
Zastupamo preko 35 brendova iz Evrope koji mogu odgovoriti kvalitetno na sve zahteve Vaše upite. Takođe u ponudi imamo i originalne Renault rezervne delove.
Ponuda, brendovi i cenovnik auto delova za Renault?
U svakom trenutku možemo odgovoriti na sve Vaše zahtevne upite. Na našem lageru se nalazi preko 30000 Renoautodelova. Uvoznici smo preko 30 brendova iz Evrope (pretežno Francuske) koji kvalitativno odgovaraju zahtevima fabričke Renougradnje. RENAULT originalni auto delovi se nalaze takođe u našoj ponudi.
PONUDA DELOVA
Akcijske cene i popusti u našoj prodavnici
Isporuka paketa?
isporuku Renault (Reno) delova vršimo na teritoriji cele Srbije putem kurirskih službi. Isporuka paketa je od 1-5 radnih dana.
Odakle dolaze Renault delovi?
U našoj prodavnici auto delova za Renault (Reno) imamo veliki izbor brendova. Auto delovi za Renault (Reno) Clio, Kangoo, Laguna, Master, Megane, Scenic, Safrane, Twingo, Trafic pretežno dolaze i Francuske ali prepoznajemo i brendove sa odličnim kvalitetom iz cele EU.
Da li su polovni auto delovi Renault (Reno) pouzdani?
Uprkos mišljenju mnogih da kupovinom polovnih delova za Renault se može uštedeti novac, to je potpuno nebezbedno. U našoj ponudi imamo veliki izbor delova za Renault (Reno) Clio, Kangoo, Laguna, Master, Megane, Scenic, Safrane, Twingo, Trafic.
GUME
DELOVI MOTORA
KOČIONI SISTEM
IZDVOJENI ARTIKLI
ZANIMLJIVOSTI O RENAULT
Po čemu je Renault dobar?
U 2015. godini, Renault je bio deseti najveći svetski proizvođač automobila po obimu proizvodnje. Jedan od najpoznatijih brendova u Evropskoj Uniji, Renault je poznat po tome što pravi pristupačne gradske i porodične automobile koji se sjajno voze i dobro su napravljeni.
Da li je Renault dobar automobil?
Renault vozila su prilično pouzdana marka automobila. Oni su bili dosledno pouzdani tokom godina i njihovi troškovi popravke su niski. Ako niste odlučili između Renoa, Citroena i Peugeota, onda je Renault dobar izbor, ali sva trojica su dobri proizvođači u pogledu svoje dugovečnosti.
Da li su Renault delovi skupi?
Auto delovi za Renault (Reno) nisu zaista skupi. Pokazalo su u praksi da su u nivou nižeg srednjeg ranga cena. Ono što je najvažnije je da se delovi za Reno kupuju kod pouzdanog prodavca.
Groupe Renault je francuski multinacionalni proizvođač automobila osnovana 1899. Kompanija proizvodi niz automobila i kombija, a u prošlosti je proizvodila kamione, traktore, cisterne, autobuse, avione i motore za avione, kao i auto-vozila.
Renault je 2016. godine bio deveti najveći proizvođač automobila na svetu po obimu proizvodnje. Do 2017. godine savez Renault – Nissan – Mitsubishi postao je najveći svetski prodavac lakih vozila.
Sedište Renoa je u Boulogne-Billancourt, u blizini Pariza, Renault grupu čine istoimeni Renault markue i podružnice, Alpine, Renault Sport (Gordini),Automobile Dacia iz Rumunije, Renault Samsung Motors iz Južne Koreje i AvtoVAZ iz Rusije. Auto delovi za Renault (Reno) Clio, Kangoo, Laguna, Master, Megane, Scenic, Safrane, Twingo, Trafic. Renault ima 43,4% kontrolnog udela u Nissanu iz Japana, i 1,55% udela u Nemačkoj Daimler AG (od 2012. Auto delovi za Renault (Reno) proizvodi motore za Daimlerove automobile Mercedes A-Class i B-Class). Renault takođe poseduje podružnice RCI Bankue (finansiranje automobila), Renault Retail Group (distribucija automobila) i Motrio (automobilski delovi). Auto delovi za Renault (Reno) Clio, Kangoo, Laguna, Master, Megane, Scenic, Safrane, Twingo, Trafic. Renault ima razna zajednička ulaganja, uključujući Oiak-Renault (Turska), Renault Pars (Iran). Francuska vlada poseduje 15% udela u Renaultu.
Renault je poznat po svojoj ulozi u moto sportu, posebno u reliju, Formuli 1 i Formuli E. Njegov rani rad na matematičkom modeliranju krivina karoserija automobila važan je u istoriji računarske grafike.
Korporaciju Renault osnovali su 25. februara 1899. godine kao Societe Renault Freres Louis Renault i njegova braća Marcel i Fernand. Auto delovi za Renault (Reno) Clio, Kangoo, Laguna, Master, Megane, Scenic, Safrane, Twingo, Trafic. Louis je bio pametan, ambiciozan mladi inženjer koji je već dizajnirao i napravio nekoliko prototipova pre nego što se udružio sa svojom braćom, koja su usavršila svoje poslovne veštine radeći za očevu tekstilnu firmu. Dok se Louis bavio dizajnom i proizvodnjom, Marcel i Fernand su upravljali poslom.
Prvi automobil Renault, Renault Voiturette 1CV, prodat je prijatelju Luisovog oca nakon što ga je 24. decembra 1898. odvezao na probnu vožnju.
ISporuka Reno delova u roku od 24-48h !!!
1903. godine Renault je počeo da proizvodi sopstvene motore; do tada ih je kupovala od De Dion-Boutona. Auto delovi za Renault (Reno) Clio, Kangoo, Laguna, Master, Megane, Scenic, Safrane, Twingo, Trafic. Prva velika obimna prodaja dogodila se 1905. godine kada je Societe des Automobiles de Place kupio automobile Renault AG1 da bi osnovao flotu taksija. Ova vozila je kasnije koristila francuska vojska za prevoz trupa tokom Prvog svetskog rata, što im je donelo nadimak „Taki de la Marne“. Do 1907. godine Renault je izgradio značajan procenat taksija u Londonu i Parizu. Renault je takođe bio najprodavanija strana marka u Njujorku 1907. i 1908. 1908. godine kompanija je proizvela 3.575 jedinica, postajući najveći proizvođač automobila u zemlji.
Automobili pre Prvog svetskog rata imali su prepoznatljiv oblik prednjeg dela uzrokovan postavljanjem hladnjaka iza motora kako bi se dobio takozvani poklopac motora. Auto delovi za Renault (Reno) Clio, Kangoo, Laguna, Master, Megane, Scenic, Safrane, Twingo, Trafic. Auto delovi Beograd. To se nastavilo tokom 1920-ih. Tek 1930. godine svi modeli postavili su radijator napred. Značka poklopca motora prešla je iz kružnog u poznati dijamantski oblik koji se nastavlja i nastavlja 1925. godine.
1919-1945
Renault se modernizovao: prvi lanac fabrike u Billancourtu započinje 1929. Kompanija smanjuje troškove kako bi izdržala ekonomsku krizu. Ali socijalna klima se pogoršava. Auto delovi za Renault (Reno) Clio, Kangoo, Laguna, Master, Megane, Scenic, Safrane, Twingo, Trafic. Tokom Drugog svetskog rata, Louis Renault sukob sa Nemačkom smatra greškom: on je u skladu sa zahtevima Nemaca. Zbog toga je kompanija Renault nacionalizovana 1945. godine, National Board Mills Renau.
1945-1975
Odbor je modernizovao svoje pogone, izgradio i kupio nove proizvodne pogone. Pokušava da osvoji američko tržište, ali peškiri nisu uspeli. Internacionalizacija se ipak nastavlja. Uspeh će doći sa 4 CV prvo „malim automobilom za sve“, zatim sa Dauphine, Renault 4, Renault 5 …. Odbor proširuje svoj asortiman vrhunskim modelom, Renault 16, koji najavljuje automobile za život. Renault nastavlja paralelno sa dramatičnim porastom relija.
1975-1992
Rast se nastavlja do ranih 80-ih. Obnavljanje asortimana ubrzava se izdavanjem dva vrhunska modela: Renault 25 i Espace. Oznaka je potrebna u takmičarskom sportu, a debitovao je u Formuli 1. Ali kompanija se suočava sa velikim deficitima. Zatim se upušta u drastično smanjenje troškova politike i ponovo se fokusira na svoj osnovni posao. Renault vraća profit 1987. godine.
1992-2005
Renault razmišlja o spajanju sa Volvom, ali projekat će se napustiti 1993. godine. Glavna prekretnica: privatizacija kompanije u julu 1996. godine. Slobodnije, Renault ulazi u glavni grad Nissana. Laguna. Auto delovi za Renault (Reno) Clio, Kangoo, Laguna, Master, Megane, Scenic, Safrane, Twingo, Trafic. Uspeh u Formuli 1 pojačava svest o marki Renault. Savez Renault-Nissan konsoliduje sinergije i nastavlja da raste. Otkupivši Samsung Motors i Daciju, Renault je ubrzao svoju internacionalizaciju. Pokretanje Logan-a predstavlja srž strategije za osvajanje tržišta u razvoju.
Carlos Ghosn, već predsednik Nissana, nasledio je Louis Schveitzera na mestu šefa Renoa. Njime se uspostavlja plan posvećenosti Renaulta za 2009. godinu, koji bi trebalo da postavi grupu kao najprofitabilnijeg evropskog proizvođača. U 2008. godini, Renault nastavlja svoju ofanzivnu predstavu na tržištu lansiranjem novog Meganea i umnožava inicijative za partnerstvo električnih vozila sa Better Place i EDF, predstavljajući Scenic prototip konceptnog automobila sa gorivim ćelijama ZE Concept. U 2011. godini lansirani su prvi dostupni svim električnim vozilima Kangoo ZE Fluence i Z.E. praćen Tvizijem. zatim ZOE 2012. godine.
Prvi automobil Renault, Renault Voiturette 1CV, prodat je prijatelju Luisovog oca nakon što ga je 24. decembra 1898. odvezao na probnu vožnju.
Renault Clio je supermini automobil (B-segment), proizveden od francuskog proizvođača automobila Renault. Lansiran je 1990. godine, a u svoju petu generaciju ušao je 2019. Auto delovi za Renault (Reno) Clio, Kangoo, Laguna, Master, Megane, Scenic, Safrane, Twingo, Trafic. Reno Clio je postigao značajan kritički i komercijalni uspeh, budući da je neprekidno jedan od najprodavanijih automobila u Evropi od lansiranja, i velikim delom je zaslužan za vraćanje Renaultove reputacije i stasa nakon teške druge polovine 1980-ih. Clio je jedan od samo dva automobila, a drugi je Volksvagen Golf, koji je dva puta proglašen za Evropski automobil godine, 1991. i 2006. godine.
Renault Kangoo i Renault Kangoo Ekpress su niz višenamenskih vozila koje Renault proizvodi i prodaje u dve generacije od 1997. godine u komercijalnim i putničkim verzijama. Auto delovi za Renault (Reno) Clio, Kangoo, Laguna, Master, Megane, Scenic, Safrane, Twingo, Trafic. Od decembra 2019. godine, električna varijanta, Renault Kangoo Z.E., je najprodavanija potpuno električna laka komercijalna vozila, sa globalnom prodajom od 48.821 jedinica od njenog početka 2011.
Renault Laguna je veliki porodični automobil po evropskim standardima, a francuski proizvođač Renault ga je plasirao od 1994. do 2015. Prva Laguna je lansirana 1994. godine, druga generacija lansirana je 2000. godine, a treća generacija lansirana je u oktobru 2007. Redovni serijski putnički modeli nisu povezani sa istoimenim konceptnim automobilom, Lagunom, dvosedom, predstavljenim od strane proizvođača automobila tokom salona automobila u Parizu 1990. godine.
Renault Master je veliki kombi koji francuski proizvođač Renault proizvodi od 1980. godine, sada u svojoj trećoj generaciji. Zamenio je ranije lagane kamione Saviem SG3. Opel je prodao verzije kombija druge i treće serije, kao što su Opel Movano u kontinentalnoj Evropi i Vaukhall Movano u Velikoj Britaniji. Sve tri generacije dizajnirao je i proizveo Renault, bez obzira na marku.
Renault Megane je mali porodični automobil koji je francuski proizvođač automobila proizveo od kraja 1995. godine i naslednik je Renoa 19. Auto delovi za Renault (Reno) Clio, Kangoo, Laguna, Master, Megane, Scenic, Safrane, Twingo, Trafic. Megane se nudi u hatchback-u sa tri i pet vrata, salonu, kupeu, kabrioletu i karoseriji. u raznim tačkama svog života, a nakon tri generacije sada je u svojoj četvrtoj inkarnaciji.
Renault Scenic je kompaktno višenamensko vozilo (MPV) proizvedeno od francuskog proizvođača automobila Renault, prvo koje je kao takvo označeno u Evropi. Auto delovi za Renault (Reno) Clio, Kangoo, Laguna, Master, Megane, Scenic, Safrane, Twingo, Trafic. Zasnovan je na šasiji malog porodičnog automobila Megane. Postao je Evropski automobil godine 1997. godine lansiranjem u novembru 1996.
Renault Safrane je bio izvršni automobil (E-segment u Evropi) koji je dizajnirao i napravio francuski proizvođač Renault od 1992. do 2000. Auto delovi za Renault (Reno) Clio, Kangoo, Laguna, Master, Megane, Scenic, Safrane, Twingo, Trafic. Tokom svog životnog veka ostao je najskuplji i najluksuzniji Renault na raspolaganju, iako je njegov komercijalni uspeh bio ograničen u poređenju sa nekim sličnim modelima. Zamenio ga je Vel Satis, a donekle i kratkotrajni Avantime sa dvoja vrata.
Renault Tvingo je gradski automobil sa četiri automobila koji je proizveo i plasirao na tržište francuski proizvođač automobila Renault, predstavljen 1992. godine i trenutno u svojoj trećoj generaciji. Prva generacija Tvinga (dvoje vrata, prednji motor) debitovao je na salonu automobila u Parizu 5. oktobra 1992. godine, svečano lansiran na tržište kontinentalne Evrope početkom aprila 1993. Renault je lansirao drugu generaciju Tvinga (dvo vrata, prednji motor) u leto 2007. – i treća generacija (četvoro vrata, zadnji motor) debitovala je na Salonu automobila u Ženevi 2014. godine, dobivši svoje formalno predstavljanje na tržištu u septembru 2014.
Renault Trafic je lagani komercijalni kombi koji francuski proizvođač automobila proizvodi Renault od 1980. godine. Auto delovi za Renault (Reno) Clio, Kangoo, Laguna, Master, Megane, Scenic, Safrane, Twingo, Trafic. Takođe se prodaje kao Fiat Talento, Nissan NV300, Mitsubishi Ekpress i, do modelne 2018. godine, kao Opel / Vaukhall Vivaro ( sledeće generacije se zasnivaju na platformi dizajniranoj za PSA). Auto delovi za Clio, Kangoo, Laguna, Master, Megane, Scenic, Safrane, Twingo, Trafic. Do modelne 2016. godine, Trafic se prodavao i kao Nissan Primastar, te godine je preimenovan u NV300.
Razlika između OEM i aftermaket delova za automobile
OEM i aftermaket delovi se razlikuju najpre po karakterikama i svojim performansama. Da bismo Vam olakšali izbor dajemo Vam par saveta pre kupovine. Priliko popravki
Veličina automobilske industrije vredna je 288,20 milijardi USD
Veličina automobilske industrije nakon prodaje vredna je 288,20 milijardi USD uz 3,7% CAGR Ključni igrači automobilske industrije koji su proučavani u ovom izveštaju su 3M
Groupe Renault je predstavio EZ-1 novo dvosededno vozilo za gradsku vožnju, dizajnirano pod nazivom EZ1-prototip, koje podseća na Tvizi i biće prva mašina ponuđena pod