Razlika između OEM i aftermaket delova za automobile
OEM i aftermaket delovi se razlikuju najpre po karakterikama i svojim performansama. Da bismo Vam olakšali izbor dajemo Vam par saveta pre kupovine. Priliko popravki
AUTO DELOVI PRODAJA BEOGRAD
Auto delovi za Peugeot se nalaze na našem lageru u preko 40000 artikla. Pežo delovi su zastupljeni u 50 brendova pretežno evropskog porekla. U ponudi su i originalni auto delovi Peugeot. Pezo delovi se u našoj prodavnici mogu pronaći u svim cenovnim kategorijama.
Želimo da Vam ponudimo veliki izbor delova za Pezo po najboljim cenama. Pozovite našu korisničku podršku da se informišete o najnovijim akcijama i cenama Pezo delova.
U ponudi su auto delovi za Peugeot modele 206, 207, 208, 307, 308, 406, 407, 508, Partner, 2008, 3008, 5008.
Kako pronaći odgovarajući deo ?
Pretragom preko specijalizovanih programa možete pronaći Peugeot delove. U njima se nalaze tačni podaci o auto delovima Pežo i njihovim karakteristikama.
Kako poručiti Pezo delove?
Jednostavno!
Ukoliko nemate odgovarajuće programe kojima možete pronaći tačan deo za Peugeot auto možete pozvati naš Pežo Call centar. Tu možete dobiti informacije koji Peugeot delovi odgovaraju na Vašem automobilu.
Pežo delovi cena i asortiman ?
U svakom trenutku na našem lageru se nalazi preko 40000 Pezo delova. Možemo odgovoriti na sve Vaše upite i zahteve i ponuditi Vam najbolju cenu za auto delove Peugeot.
Zastupamo preko 50 brendova iz Evrope kvalitetativno odgovaraju na sve zahteve potrošača. Takođe u ponudi imamo i originalne Peugeot delove.
Isporuka delova?
Auto delovi Peugeot „PEŽO“ se isporučuju kuriskim službama na teritoriji cele Srbije. Isporuka paketa je od 1-2 radnih dana.
Da li su polovni auto delovi Pežo pouzdani?
Kupovinom određenih polovnih auto delova za Peugeot možete dovesti sebe u neprijatne a nekaade i nebezbedne situacije. Pezo polovni delovi su većinom skinuti sa automobila koji su imali velike pređene kilometraže.
U našoj prodavnici se nalaze novi auto delovi Peugeot „PEŽO“ za modele modele 206, 207, 208, 307, 308, 406, 407, 508, Partner, 2008, 3008, 5008 po najpovoljnijim cenama.
DELOVI ZA PEUGEOT
GUME
DELOVI MOTORA
Po čemu je Peugeot poznat?
Peugeot je bio rani pionir u moto trkama, dok je Albert Lemaitre pobedio na prvoj svetskoj motornoj trci Pariz-Rouen u Peugeotu od 3 ks.
Pezo se ne prodaje u USA
PSA grupa (Citroen i Peugeot) odlučila je da svoje automobile ne prodaje Sjedinjenim Državama, pa niti proizvode automobile prema američkim propisima niti se prijavljuju za homologaciju. eugeot je nedavno pridružen grupi Fiat Chrisler, takoda će se možda 3008 pojaviti u SAD-u i Kanadi.
Pezo se ne prodaje u USA
PSA grupa (Citroen i Peugeot) odlučila je da svoje automobile ne prodaje Sjedinjenim Državama, pa niti proizvode automobile prema američkim propisima niti se prijavljuju za homologaciju. eugeot je nedavno pridružen grupi Fiat Chrisler, takoda će se možda 3008 pojaviti u SAD-u i Kanadi.
Prvi automobil Peugeot imao je tri točka
Tek skoro krajem 19. veka 1886. godine Peugeot je izašao sa svojim prvim automobilom zahvaljujući dizajneru Leonu Serpolletu. Ovaj automobil je bio parno vozilo koje je imalo tri točka. Međutim, napravljena su samo četiri automobila ovog tipa. Zbog težine parnog motora, zagrevanje automobila bio je dug proces. Kao rezultat toga, napravljena su poboljšanja sa prvim vozilom kompanije na 4 točka, pogonjenim benzinom, koje je izašlo 1890. godine.
IZDVOJENI ARTIKLI
UKRATKO O PROIZVOĐAČU PEUGEOT
Peugeot je francuski proizvođač automobila koji je deo kompanije Stellantis.
Porodična firma koja je prethodila sadašnjim kompanijama Peugeot osnovana je 1810. godine, sa livnicom čelika koja je ubrzo počela da proizvodi ručni alat i kuhinjsku opremu, a zatim i bicikle. 20. novembra 1858. Emile Peugeot prijavio se za zaštitni znak lava. Peugeot delovi Beograd, Novi Sad, Niš pozovite naš call centar za sve informacije. Armand Peugeot napravio je prvi automobil kompanije, nepouzdani parni tricikl, u saradnji sa Leonom Serpolletom 1889; nakon toga je 1890. godine usledio automobil sa unutrašnjim sagorevanjem sa motorom Panhard-Daimler.
Kompanija Peugeot i porodica poreklom su iz Sochauk-a. Peugeot tamo zadržava veliku proizvodnu fabriku i muzej Peugeot. Veliki izbor-pezo delovi po akcijskim cenama. U februaru 2014. akcionari su se složili sa planom dokapitalizacije Groupe PSA, u kojem su Dongfeng Motors i francuska vlada kupili po 14% udela u kompaniji.
Zvanično je lansiran u septembru 1998. godine u hečbeku, nakon čega je sledio kupe kabriolet (206 CC), karavan (206 SV) i sedan verzija (206 SD). Delovi Pezo 206 – popust 38%. U novembru 2006. godine, kinesko zajedničko ulaganje Dongfeng Peugeot-Citroen lansiralo je izvedenu verziju Peugeota 206 poznatu kao Citroen C2, ali koja nije tehnički povezana sa modelom na evropskom tržištu.
AUTO DELOVI ZA PEUGEOT 207
Peugeot 207 je supermini automobil (B) koji je francuski proizvođač automobila Peugeot proizvodio i plasirao na tržište od 2006. do 2014. Debitovao je u januaru 2006. godine, a proizvodnja 207 započela je u aprilu 2006. godine, kao zamena za model 206. Auto delovi Peugeot 207 u našoj ponudi. Potom ga je u aprilu 2012. zamenio Peugeot 208.
Peugeot 208 je supermini automobil (B-segment u Evropi) koji je proizveo francuski proizvođač automobila Peugeot, a predstavljen je na Salonu automobila u Ženevi u martu 2012. 208 je zamenio 207 u aprilu 2012, a automobil je trenutno u drugoj generaciji. Auto delovi Peugeot 208 akcijska cena. Prvi 208 model bili su hečbekovi sa tri vrata do juna 2012. godine, kada su postali dostupni hečbekovi sa pet vrata.
Peugeot 307 je mali porodični automobil koji je francuski proizvođač Peugeot proizvodio od 2001. godine, nasledivši Peugeot 306 koji je prestao sa proizvodnjom 2002. godine. Delovi Pezo 307 u našoj ponudi u preko 40000 artikala. Dobitnik je titule evropskog automobila godine za 2002, i nastavio da se nudi u Kini i određena južnoamerička tržišta do 2014. godine, uprkos francuskom lansiranju modela 308 (čiji je njegov naslednik) u septembru 2007. godine.
Peugeot 308 je mali porodični automobil koji je proizveo francuski proizvođač automobila Peugeot. Otkriven je 5. juna 2007., a pokrenut je u septembru 2007. Pozovite za Pežo delove 308 naš call centar. Njegov razvojni kod je bio „Projekat T7“, i prvi je automobil Ks08 generacije Peugeot modela. 308 ima niz benzinskih i dizel motora. U martu 2011. godine 308 je dobio popravku za lice i premijerno je prikazan na autosalonu u Ženevi.
Peugeot 406 je veliki porodični automobil koji je proizveo francuski proizvođač automobila Peugeot između 1995. i 2004. godine. Pezo delovi 406 u preko 50 brendova. Dostupan u limuzinama, karavanima i kupeima sa izborom benzinskih ili turbodizelskih motora, 406 je zamenio Peugeot 405 u Peugeotovoj liniji i sam je bio zamenio ga je Peugeot 407. Koristio je istu platformu kao i Citroen Xantia, mada bez sofisticiranog hidropneumatskog sistema vešanja tog automobila.
Peugeot 407 je veliki porodični automobil koji je proizveo francuski proizvođač automobila Peugeot, od 2003. do 2010. godine. Pezo delovi za model 407 dostupni su u našoj prodavnici. Bio je dostupan u varijantama limuzina, kupe i karavan, sa dizel i benzinskim motorima. Benzinski motori su se kretali od 1,8 do 2,9 litara, dok su dizelci bili od 1,6 do 3,0 litara.
AUTO DELOVI ZA PEUGEOT 508
Peugeot 508 je srednji / veliki porodični automobil koji je proizveo francuski proizvođač automobila Peugeot, a praćen je 508 SV, karavan verzija, u martu 2011. Proizvodnja 508 započela je u oktobru 2010. godine, kao zamena za modele 407 i 607, za koje nije zakazana direktna zamena. Svoju platformu i većinu opcija motora deli sa drugom generacijom Citroen C5: dva automobila se proizvode jedan pored drugog u kompaniji Rennes Factori, i u Vuhanu u Kini, za prodaju unutar Kine.
Peugeot Partner je kombi i vozilo za razonodu francuskog proizvođača automobila Peugeot. Kombi je nazvan Partner, a vozilo za razonodu Partner Combi. U Italiji je poznat kao Peugeot Ranch. Pozovite naš call centar i sotvarite popust za Auto delove Pežo. Skoro je identičan Citroenu Berlingo. I Berlingo i Partner su proizvedeni u CNG i električnoj verziji, svi sa četvorocilindričnim motorima.
AUTO DELOVI ZA PEUGEOT 2008
Peugeot 2008 (izgovara se kao Dve hiljade i osam ili na francuskom: Deuk Mille Huit) je subkompaktni crossover terenac (B-segment) koji je francuski proizvođač Peugeot proizvodio od 2013. 2008. zamenio je Peugeot 207 SV, jer Peugeot nije planirao da objavi SV verziju svog 208. Pezo delovi 2008 dostupni u preko 50 brendova u našoj ponudi. Razvijen je pod kodnim imenom „A94“ i zasnovan je na platformi PF1, deleći elektronske komponente sa Peugeotom 208. Revidirana verzija predstavljena je na Salonu automobila u Ženevi u martu 2016. godine.
AUTO DELOVI ZA PEUGEOT 3008
Peugeot 3008 je kompaktni crossover terenac koji je predstavio francuski proizvođač automobila Peugeot u maju 2008. godine i koji je prvi put predstavljen javnosti u Dubrovniku u Hrvatskoj. Pokrenut je u aprilu 2009. godine, zamenjujući 4007 i 4008. Auto delovi Peugeot 3008 u našem asortimanu- skcijska cena. Peugeot je zvanično predstavio novi 3008 u maju 2016. godine. Automobil bi trebao biti nova prekretnica za Peugeot, u težnji da postane najprodavanija paleta vozila u industriji.
Peugeot 5008 je model automobila koji je francuski proizvođač Peugeot proizvodio od 2009. godine, u dve kategorije karoserije: kompaktni MPV do 2016. i crossover SUV od 2017. Dostupne su verzije sa pet i sedam sedišta. Njegov raspon motora oponaša Peugeot 3008. Pozovite i ostvarite popuste za Pezo delove model 5008. Peugeot 5008 deli osnovnu strukturu i mehaničke komponente sa prvom generacijom Peugeot 3008
Porodica Peugeot iz Valentigneia osnovala je biznis sa proizvodnjom čelika 1810. godine. Počeli su ubrzo sa proizvodnjom testerai drugih ručnih alata. Nakon toga su počeli proizvodnju raznih vrsta mlinova za kafu, biber. 1880. firma počinje prizvodnju bicikala. Armand Peugeot je 1882. godine predstavio svoj novčani novac „Le Grand Bi“ zajedno sa nizom drugih bicikala.
Lav koji hoda strelom prvi logo kompanije je simbolizovao snagu, brzinu i fleksibilnost listova testere Peugeot. Auto delovi Peugeot-Pežo delovi sa popustima do 38% u našoj prodavnici. Kompanija za automobile i motocikle i kompanija za bicikle razdvojili su se 1926. godine, ali porodični Cicles Peugeot nastavio je da proizvodi bicikle tokom 20. veka, sve dok ime marke nije prodato nepovezanim firmama. Porodična firma Peugeot Saveurs [fr] nastavlja da proizvodi i prodaje brusilice i ostalu kuhinjsku i servisnu opremu.
Nakon sastanka sa Gottliebom Daimlerom i drugima Armand Peugeot se zainteresovao za automobile. Bio je uveren u njegovu održivost. Prvi automobil Peugeot, automobil na tri točka, parni pogon, koji je dizajnirao Leon Serpollet, proizveden je 1889. godine. Pezo delovi Beograd, Novi Sad, Mladenovac, Pancevo, Nis, Kragujevac, Altina, zemun, Kraljevo- šaljemo kuriskim službama na kućnu adresu. Taj model je napravljen u samo četiri primera. Snaga pare je bila teška i glomazna i zahtevala je duže vreme zagrevanja. 1890. godine, nakon razmene misšljenja sa Daimlerom i Emileom Levassor-om, odlučio je da se automobili ne prave na pogon pare već sa motorom sa unutrašnjim sagorevanjem na benzin. Orešli su i na proivodnju automobila sa četiri točka. Automobil je bio sofisticiraniji od mnogih iz tadašnje konkurencije na tržištu. Jedan primerak je prodat Albertu Santosu koji ga je izvezao u Brazil.
Pozovite našu službu prodaje i ostvarite popuste
Usledilo je još automobila, 29 komada je napravljeno 1892. godine, 40 1894. godine, 72 1895. godine, 156 1898. godine i 300 1899. godine. Ovi rani modeli su dobili brojeve „tipa“ koji se i danas održao za označavanje modela. Auto delovi Peugeot- Pezo dostupni su nalokaciji u Beogradu, Novom Sadu, Nišu. Peugeot je postao prvi proizvođač koji je gumene gume ugradio u svoje automobile. Armand Peugeot osnovao je Societe des Automobiles Peugeot 1896. godine, ali je 1920. godine spojen nazad sa porodičnim biznisom Peugeot za bicikle i motore.
Peugeot je bio pionir u moto trkama, dok je Albert Lemaitre pobedio na prvoj svetskoj motornoj trci Pariz-Rouen u Peugeotu od 3 ks. Pet Peugeota se kvalifikovalo za glavni događaj i svi su završili. Taj događaj je označen kao debi Michelin pneumatskih guma u trkama, koje su se pokazale kao nedovoljno izdržljivim.
Peugeot je bio pionir u moto trkama, dok je Albert Lemaitre pobedio na prvoj svetskoj motornoj trci Pariz-Rouen u Peugeotu od 3 ks. Pet Peugeota se kvalifikovalo za glavni događaj i svi su završili. Taj događaj je označen kao debi Michelin pneumatskih guma u trkama, koje su se pokazale kao nedovoljno izdržljivim.
1896. godine napravljeni su prvi Peugeot motori; više se nisu oslanjali na Daimler. Dizajnirao Rigoulot, prvi motor je bio horizontalni blizanac od 8 ks (6,0 kV) postavljen na zadnji deo tipa 15. Pezo auto delovi se odlikuju visokim kvalitettom u brendovima koje zastupamo. Takođe je poslužila kao osnova za gotovo tačnu kopiju koju je proizveo Rochet-Schneider. Usledila su dalja poboljšanja: motor se na Tipe 48 preselio napred i ubrzo je bio ispod poklopca motora prednjeg dela automobila, umesto skriven ispod; upravljač je usvojen na tipu 36; i počeli su više da liče na savremeni automobil.
Želeći da se fokusira na prodaju 1896. godine, Armand Peugeot se odvojio da bi osnovao sopstvenu kompaniju „Societe Anonime des Automobiles Peugeot“. Tako je 1899 godine prodaja dostigla 300 automobila. Kao primer ukupna prodaja automobila u celoj Francuskoj je iznosila 1200 komada.
Peugeot je 1901. godine pošeo sa prizvodnjom motocikala i od tada se prave pod imenom Peugeot. Do 1903. godine Peugeot je preuzeo polovinu od ukupnog tržisšta prodaje automobila u Francuskoj. Tokom Prvog svetskog rata, Peugeot se uglavnom okrenuo proizvodnji naoružanja, postajući glavni proizvođač naoružanja i vojnih vozila, od oklopnih automobila i bicikala do granata.
Nakon rata, proizvodnja automobila je nastavljena sa pojačanim intenzitetom. Peugeot je predstavio motor sa pet ventila po cilindru, trostruki nadzemni kamion za Grand Pri, koji je zamislio Marcel Gremillon ali je motor otkazao. Pozovite- Auto delovi Peugeot. Tokom 1920-ih, Peugeot se proširio, 1926. podelivši ciklus (pedale i motore) da bi formirao Cicles Peugeot sa namreom da preuzme ugašeni Bellanger i De Dion preduzeća. 1928. godine predstavljen je Tip 183.
Novo za 1929. godinu bio je Peugeot 201, najjeftiniji automobil na francuskom tržištu koji je prvi koristio kasniji novi logo sa tri cifre i centralnom nulom. Ubrzo nakon toga, udarila je depresija. Prodaja Peugeota automobila je drastično opala, ali je kompanija nekako preživela. Peugeot sistem korišćenja trocifrenih imena predstavljen je 1929. Auto delovi Peugeot PEŽO u brendovima Skf, Ina, Luk. Prva cifra je uvek označavala veličinu automobila, a poslednja cifra je označavala generaciju vozila.
Tri modela iz 1930-ih bili su Peugeot 202, Peugeot 302 i Peugeot 402. Ovi automobili su imali oblinast dizajn, sa farovima iza kosih rešetki rešetke. 402 ušao je u proizvodnju 1935. godine i proizvodio se do kraja 1941. godine, uprkos francuskoj okupaciji od strane nacista. 1945. 202 je povećalo prodaju Peugeota 1939. godine na 52.796, odmah iza Citroena. Redovna proizvodnja automobila ponovo je započela sredinom 1946.
1946. godine, nakon otpočinjanja ponovne proizvodnje prodato je 14.000 primeraka. Novi model Peugeot 203 koji je predstavljen 1947 postavio je rekord u prodaji.
Velika prekretnica za kompaniju Peugeot se desila kada je 1974. godine kupio 30% udela u Citroenu i preuzeo ga u potpunosti 1975. Citroen je bio u finansijskim problemima i to je Peugeot iskoristio uz pomoć vlade Francuske. Zajednička matična kompanija postala je grupa PSA Peugeot Citroen, koja je težila da zadrži odvojene identitete i za marke Peugeot i Citroen, istovremeno deleći inženjerske i tehničke resurse. Peugeot je na taj način na kratko kontrolisao italijansku marku Maserati.
Grupa je tada preuzela evropsku diviziju Chrisler-a (koje su ranije bile Rootes i Simca), 1978. godine, dok se američki proizvođač automobila borio za opstanak. Ubrzo je cela serija Chrisler / Simca prodata pod oživljenom Talbot značkom sve dok proizvodnja putničkih automobila marke Talbot nije stavljena na policu 1987. godine i na komercijalna vozila 1992.
Bitan momenat se desio 1983. godine kada je lansirao uspešni supermini Peugeot 205, koji je u velikoj meri zaslužan za preokret kompanije. Peugeot 205 je od starta bio redovno najprodavaniji automobil u Francuskoj, a bio je veoma popularan i u drugim delovima Evrope, uključujući Britaniju, gde je prodaja krajem 1980-ih redovno dostizala 50.000 godišnje. Pezo delovi u prodaji. U prodaji je ostao na mnogim tržištima do 1998. godine, preklapajući se sa uvođenjem modela 106 1991. godine i prestankom proizvodnje lansiranjem modela 206, koji se takođe pokazao izuzetno popularnim širom Evrope.
Salon 405 lansiran je 1987. godine da bi se takmičio sa Fordom Sierra i proglašen je evropskim automobilom godine. Ovo je takođe bio veoma popularan automobil širom Evrope i nastavio je biti dostupan u Africi i Aziji nakon što ga je skoro deceniju kasnije zamenio model 406. Auto delovi Peugeot Beograd, Novi Sad, Nis. Proizvodnja 405 u Evropi bila je podeljena između Britanije i Francuske, iako je njen naslednik 406 proizveden samo u Francuskoj. 106, Peugeotov početni model iz 1991. godine, takođe je proizveden isključivo u Francuskoj. Fabrika je proizvela svoj poslednji Peugeot 206 12. decembra 2006, a konačno zatvorena u januaru 2007.
Peugeot je postavio ambiciozni cilj prodaje 4 miliona primeraka godišnje do kraja decenije. U 2008. njegova prodaja je ostala ispod granice od 2 miliona. Sredinom 2009. za pad prodaje i operativne gubitke krivi su „nepovoljni uslovi na tržištu i industriji“. Christiana Streiffa je zamenio Philippe Varin (izvršni direktor), a Jean-Pierre Ploue (šef dizajna) premešten je sa svog mesta u Citroenu. 2009. Peugeot se vratio na kanadsko tržište samo sa markom skutera.
U martu 2012. godine General Motors je kupio 7% udela u Peugeotu za 320 miliona evra kao deo saradnje čiji je cilj pronalaženje uštede zajedničkom kupovinom i razvojem proizvoda. U decembru 2013. godine GM je prodao ceo svoj udeo u Peugeotu, pretrpevši gubitak od oko 70 miliona evra.
Godine 2020. najavljeno je spajanje Očekuje se da će Fiat Chrisler Automobiles (FCA) i PSA biti završeni u prvom kvartalu 2021. Kombinovana kompanija zvaće se Stellantis. Spajanje je potvrđeno 4. januara 2021. godine, nakon premoćnog glasanja akcionara obe kompanije, a posao je zvanično zaključen 16. januara 2021. Stellantis sada poseduje razne poznate marke kao što su Peugeot, Citroen, Jeep i Maserati (koje su ranije bile u vlasništvu Citroena od 1968. do 1975), Chrisler, Fiat, Lancia i Alfa Romeo, između ostalih. Spajanje bi trebalo da olakša Peugeo-u osnivanje dilera, jer FCA već ima široku mrežu dilera u Sjedinjenim Državama. Međutim, od februara 2021. godine, Stellantis je povukao planove za Peugeot za ponovni ulazak na američko tržište, odlučivši da se usredsredi na svoje američke marke.
Auto delovi Peugeot se odlikuju premium kvalitetom. Veoma je bito da i pezo delovi koje ugradjujete budu kvaliteta fabričke ugradnje. Tako ćete produđiti vek Vašeg vozila i smanjiti nepotrebne troškove. Cena za originalne Pezo delove je višestruko veća od delova koji dolaze iz aftermarket fabrika. Naravno, delovi koji dolaze sa znakom Peugeot imaju specifično značenje kvaliteta i stvaraju osećaj sigurnosti. Pežo originalni delovi se pručuju iz inostransva i rok isporuke je od 7-15 dana. Svakako imate mogućnost kupovine i delova koji su kvaliteta fabričkke ugradnje po nižimi cenama koji su odmah dostupni.
Ponuda aftermarket Pezo delova je zaista velika. Proizvođači širom sveta koji proizvode delove za Pežo fabričku ugradnju takođe proizvode i za potrebe aftermarket tržitšta.
Takvi Pezo delovi su znatno jeftiniji od originalnih ali dolaze u kvalitetu za koji mođete biti sigurni. Naša prodavnica u ponudi ima pretećno fabrike PREMIUM kvaliteta i trudimo se da Vam omogućimo da po dobroj ceni kupujete kvalitetne Peugeot delove.
Nekada je tečko pronaći odgovarajuće delove bez specijalizovanih programa za Pežo vozila. Pezo delovi se nekada jedino mogu indentifikovati na taj način pa Vam savetujemo da nam se obratite jer naš Call centar raspolaže svim potrebnim programima za pronalaženje Pežo deloava. Naša korisnička podrška Vam stoji na raspolaganju za savete prilikom kupovine i budite sigurni da ćemo uvek pronaći optimalno rešenje iz naše bogate ponude Pezo delova. Pozovite nas i proverite cene za Vaše vozilo.
Razlika između OEM i aftermaket delova za automobile
OEM i aftermaket delovi se razlikuju najpre po karakterikama i svojim performansama. Da bismo Vam olakšali izbor dajemo Vam par saveta pre kupovine. Priliko popravki
Veličina automobilske industrije vredna je 288,20 milijardi USD
Veličina automobilske industrije nakon prodaje vredna je 288,20 milijardi USD uz 3,7% CAGR Ključni igrači automobilske industrije koji su proučavani u ovom izveštaju su 3M
Stellantis četvrti najveći proizvođač automobila
Zvanično je: Fiat Chrysler i PSA Group su sada Stellantis Spajanje dve marke je završeno, čineći Stellantis operatorom 14 marki vozila i četvrtim najvećim proizvođačem